Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

woensdag 31 oktober 2012

Fat Quarters


Hoera! Sinds 20 oktober is er een nieuwe quiltwinkel en wel in mijn eigen woonplaats Culemborg. Nou ja, eigenlijk is het net buiten Culemborg, maar ik kan er zo op m'n fiets naar toe en als ik heel sportief wil zijn, zelfs lopend. Het is Patchwork en Quiltatelier Fat Quarters van Willeke van der Wal.

Hooray! Since 20 October, a new quilt shop opened in my home town Culemborg. Well, actually it's just outside Culemborg, but I can go there by bike and if I really want to be sportive, I can even walk there. It is Patchwork en Quiltatelier Fat Quarters  of Willeke van der Wal.





















Ze heeft een mooie collectie stoffen en uiteraard zijn alle zaken die een quiltster nodig heeft bij Willeke te koop. De winkel heeft een website http://www.fatquarters.nl/ en Willeke heeft ook een weblog http://atelierfatquarters.blogspot.nl/. Hier is alle informatie op te vinden. Ik zag dat er ook al een aantal cursussen en bee's gepland zijn. Wil je de winkel bezoeken, kijk dan even hier  voor een routebeschrijving.

She has a beautiful collection of fabrics and of course Willeke she has got everything a quilter needs. More information can be found on the website http://www.fatquarters.nl/ and Willeke also has a weblog http://atelierfatquarters.blogspot.nl/. I noticed that there are already a number of courses and bees planned. Would you like to visit the store, look here for directions.
afrit vanaf de dijk
Posted by Picasa
rechts onder het afdak, de ingang van het atelier
Wat ik zelf ook wel leuk vind is dat we dezelfde voornaam hebben, we een paar dagen na elkaar jarig zijn en ook nog even oud zijn!
Willeke, van harte gefeliciteerd en heel veel succes!

What I also like is that we share the same first name, our birthdays a very close to each other and we are even the same age!
Willeke, congratulations and good luck to you!

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit..dat wordt dus een ritje Culemborg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat fijn dat er zo een mooie quilt winkel in jou buurt is geopend
    die taart zag er lekker uit
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een late reactie. Maar erg leuk dat je dit over mijn atelier hebt geschreven, en nog bedankt voor de foto's. Ik dacht dat ik hier al op je blog had gereageerd, maar dat bleek niet zo te zijn.
    Dus nogmaals dank je wel Willeke.

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen