Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

vrijdag 25 maart 2011

Ooievaars

Twee weken geleden zag ik...

Two weeks ago I saw...

Pfft, moest ik voor deze bouwval helemaal hier naartoe komen vliegen?
Pfft, I had to fly so far, to find these ruins? 

Het is hier ook nog hartstikke koud ook, maar ik moet toegeven dat het uitzicht prachtig is.
Laten we maar snel beginnen aan onze home makeover!
It's still awfully cold too, but I must admit that the view is wonderful.
Let soon start our home makeover!

Deze week zag ik....

This week I saw...

Lieve schat, wat is dit huis mooi geworden, ik krijg het er helemaal warm van.
Darling, we made a great home, I'm feeling so lucky.

Ja ,ik ook.
Yeah, me too.

 Daar word je hongerig van, tijd voor de lunch.
That makes you hungry, time for lunch.

Wordt vervolgd.
To be continued.


3 opmerkingen:

  1. Ooh geweldig ooievaars in je buurt! dat is nog eens speciaal. Dit liefdesverhaal blijven we natuurlijk op de voet volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I do love this post! I wish I could see it in person too. Many thanks for thins and your kind words too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi in beeld gebracht. Schitterend gewoon.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen