Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

donderdag 27 januari 2011

Knippen en plakken - Cut and paste

Het Aunt Millie blok was al even klaar, maar ik kon er niet eerder een  goede foto van maken. Intussen heb ik een leuk knip- en plakwerkje gedaan. Kijk maar, de 2 All Cooped Up blokken! Ik hoop morgenmiddag te kunnen beginnen met quilten.

A few days ago, I finished the Aunt Millie block but I could not take a good picture of it earlier. Meanwhile I had a nice cut and paste job. Look, my two blocks of All Cooped Up! I hope I can start quilting them tomorrow.



Ja, er wordt gewerkt hier in huis. Onze 2 dochters zitten in hun eindexamenjaar en hebben deze week toetsweek. Ze zitten tot 's avonds laat te leren. DD2 had vandaag een toets biologie en over wat moeilijke onderwerpen heeft ze een leuke en goede uitleg gevonden. Lang leve het World Wide Web!

Yes, work is being done here at home. Our two daughters are in their final year and this week is testweek at school.  They sit up late at night to learn. DD2 had a biology test today and she has found some good and nice explanations of difficult topics. Long live the World Wide Web!




Trouwens,  in november vertelde ik dat ik met DD2 naar een paar open dagen was geweest en dat ze er over dacht om een jaar naar het buitenland te gaan. Inmiddels is de knoop doorgehakt...ze gaat een jaar Highschool volgen in Australië! Maar eerst 'nog even' het diploma halen natuurlijk.
Nog een reden om blij te zijn met het internet, hierdoor kunnen we gemakkelijk contact houden als ze helemaal Down Under is.

Besides, in November I mentioned that DD2 and I visited some informative meetings at different schools and that she had thought about going abroad for one year. Well, the decision is made, next school year she is going to follow one year high school in Australia! But first she has to pass her exams of course.  
Another reason to be happy with the Internet, which will enable us to keep in touch when she is Down Under.

4 opmerkingen:

  1. Oh no one of your babies leaving the nest!! How will you feel about that? I'm sure she will have a wonderful time in Australia and will be looked after so well. Loving your new header and chick block.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Willeke, mooie werkstukken maakte je joh! Sterkte voor de meiden. Geef je het aan ze door?
    Tip voor straks als het kind aan de andere kant van de wereld zit... veel skypen. Gratis en je kunt meteen zien of ze nog goed eten en niet teveel feesten, hihihi. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Aunt Millie blok is weer prachtig! Heftig hoor als je dochter straks een jaar naar Australië gaat. Maar gelukkig is het nog niet zo ver. Sterkte de komende tijd met alle eindexamen perikelen! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi blok! en dank je wel voor het prachtige paars in mijn brievenbus vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen