Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

vrijdag 4 juni 2010

Yes!



2 Papaverknoppen zijn open. Zijn ze niet prachtig?



2 buds of the poppy are open. Aren't  they beautiful?


Fijn weekend, geniet van het mooie weer!

Nice weekend, enjoy the nice weather!

3 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Volgens mij heb ik vorig jaar zaad van je gekregen, maar waar ik het gelaten heb.......

    Fijn weekend,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi..... ik zit helemaal andemloos te kijken. Het lijkt bijna papier. Wat zul jij genieten. Hele mooie kleur. Fijn en zonnig weekend Willeke! Groetjes vanuit het heerlijk huis van F en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P*R*A*C*H*T*I*G die kleur alleen al geweldig .
    Willeke ik zag dat je op mijn blog was geweest en JA die hexjes zijn juist met de vakantie goed te doen .
    Als je op mijn blog links boven klikt dan zie je daar de uitleg.
    Je laat dan iedere woensdag zijn hoeveel bloemen er klaar zijn. een mooie stimulans is dat fijne vakantie gewenst gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen