Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

donderdag 8 april 2010

Australië, Australia

Nee hoor, ik ga niet naar Australië. Was het maar waar, ik zou er dolgraag eens naar toe gaan. Wie weet komt het er ooit nog eens van, want ik heb er familie wonen.
Mijn oom en tante zijn begin maart teruggekomen van een lange vakantie bij 2 van hun 3 kinderen die met hun gezinnen in Perth wonen. De afgelopen jaren hadden zij al eens lekkere warme pantoffels meegenomen en toen het dit jaar zo lang zo koud bleef, heb ik ze gevraagd toch maar eens lekkere warme Uggs voor mij mee te nemen. Toen ben ik gelijk maar zo vrij geweest om te vragen of ze eens wilden kijken naar wat mooie tijdschriften zoals de Homespun. De tijdschriften bleken daar in aanbiedingsverpakkingen te worden verkocht. Daar heeft mijn tante er toen maar een stelletje van gekocht. Moet je eens kijken! Bij de Homespuns en bij de Quilters Companion zat ook nog een DVD! Wat ben ik een bofkont he.

No, I am not going to Australia. I wish it were true, I would love to go there once. I have family living there, so who knows. My uncle and aunt came back early March, from a long vacation in Perth where 2 of their 3 children  live with their families. Because this year the winter was so long and so cold, I asked them to take a pair of nice and warm Uggs for me. Then I was so bold to ask them if the wanted to look for some magazines like Homespun. The magazines were sold as offer packages. My aunt then bought a bunch of them. Have a look! The Homespuns and the Quilters Companion came complete with DVD's! What am I a lucky girl.



De tijdschriften heb ik inmiddels al lekker doorgebladerd, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om de DVD's te bekijken.

I have already looked through the magazines, but I have not had time to watch the DVD's.



En dit zijn mijn Uggs. Ik vind ze mooi....en zou bijna wensen dat het weer winter wordt in plaats van lente.

And this are my new Uggs. I think they are beautiful .... and would almost hope for winter instead of spring.




Gisteravond was er weer een gezellige bijeenkomst van de Quiltbengels.

Yesterday evening we had an enjoyable meeting of the Quiltbengels.


Nog een prettige dag!

Have a nice day!

4 opmerkingen:

  1. zo te zien, hebben jullie je goed vermaakt zonder mij......
    groetjes uit Rhenoy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what a lovely selection of magazines. The DVD's should be fun. And those new boots will certainly keep your toes toasty hot until summer arrives.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willeke,

    De eerst volgende keer ben ik er weer gezellig bij ;-).
    Ik verheug me er al op om de tijdschriften in te zien.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere stapel quiltbladen heb jij daar!! En je nieuwe uggs lijken me ook heerlijk om te dragen. Aardig van je tante om al dat moois voor je mee te brengen!
    Fijne Zondag.

    BeantwoordenVerwijderen