Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

donderdag 25 juni 2009

Katten?




In heel veel blogs en forumberichten van quiltsters kom je foto's van katten tegen. Nou, in mijn blog zul je die niet zien. De hobby van DH is namelijk vogels houden. Als wij een kat in de achtertuin zien wordt deze dringend gesommeerd op te sodemieteren.
De buitenvoliere wordt momenteel bevolkt door 2 kanarie-ouderparen met een hele schare nakomelingen en een ouderpaar Bourke-parkieten. Dit koppeltje hebben we al drie jaar en nu hebben ze eindelijk een paar jongen grootgebracht. Hopelijk vliegen ze in de loop van de week allemaal uit!

Willeke




In a lot of quiltersblogs you see pictures of cats. Well, on my blog you won't see that. The hobby of DH is birdkeeping (breeding). When we discover a cat in our backyard we chase away that cat immediately. The aviary is now crowded with canaries and their offspring.




There is also a couple of Bourke-parakeets. We have this couple three years now and this year they managed to bring up a few little ones! Hopefully they will leave the nest by the end of this week.

Willeke

2 opmerkingen:

  1. Mooie vogels hoor...En ...onze kat heeft nog nooit 1 vogeltje gevangen...Maar ik kan me je aversie tegen katten voorstellen, als ik zulke mooie vogeltjes had...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, hoi, mooie vogeltjes hoor.. vooral als je ze in het echt gezien hebt.....
    maar Kees kende ze al.
    trouwens ... mooie weblog......

    BeantwoordenVerwijderen